Trött..



Helt sluut !
Att ta hand om en hund var INTE det lättaste.
Tar mer energi än man trott, iaf när när vovven väljer att göra sina behov INNE, helst på skor mm, även fast man går ut flera ggr per dag och långa promenader ! :-/
2 veckor till.. bara härda ut.
Men han är ju också väldigt mysig, såklart :-)
Dock skulle jag uppskatta om jag iaf kunde få SOVA.

I lördags körde vi ben, de gick bra.
Idag ska jag köra axlar, kommer nog gå mindre bra, finns ingen ork alls, känner mig som en zombie.
Igår var vi iväg en stund på dagen och firade min systerson, bjöds på tårta, kakor och mat :-)
Var kul att träffa alla ! :-)
Dock kunde vi inte stanna så länge med tanke på Mopsi som fick stanna hemma.

Nej nu måste jag sätta fart, har lite att fixa med idag..



Kommentarer
Postat av: Tess

Vad har du för ögonskugga på det här kortet? Nyfiken :)

2011-05-30 @ 12:30:55
Postat av: Michaela

Oj, att du ens ser att de är en ögonskugga :-P ?

Jag har min brynskugga från face på mig bara tror jag.. + lite highlight muffin från Makeupstore under ögonbrynen :-)

2011-05-30 @ 15:51:00
URL: http://michaelamolander.blogg.se/
Postat av: Julia

snyggis ;)

2011-06-16 @ 15:39:35
URL: http://juliagrubisic.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0