Puh

Kom hem ganska nyligen, varit ute en sväng med Mopsi och fixa lite mat bara :-)
Han har faktiskt varit riktigt duktig, inget toabesök under HELA dagen inomhus !
Om det inte fanns en present imorse när P gick upp dvs :-P

Träningen gick väl inte sådär super.. men hade ju mina aningar innan jag började köra att de inte fanns så mycket kraft.

P tog kort på min rygg i lördags också.. Men när jag kolla på bilderna tycker jag inte alls att de ser bra ut faktiskt.. ser TANIG ut ..
Inte trodde jag att jag skulle säga det om mig själv haha.. men jo, faktiskt.. Fast, de ändras ju från dag till dag :-P
Svårt beslut.. vill ju inte bli större i fett %.. men lite mer former och muskler skulle jag inte tacka nej till.. När man ser ben sticka ut här och där är de inte snyggt längre..
Och RUMPAN får INTE försvinna, nej nej.. BOOOOOTEY ska det vara ;-)
Dock är de ju svårt att välja var man vill ha mer muskler/fett/former.. kroppen har ju sitt egna lilla liv och väljer själv var den vill sätta vissa saker ;-P

Jag tycker iaf att de är 100 ggr snyggare med former på en kvinna än ett vandrande skelett.. men alla tycker vi ju olika..






Man får la passa på att egofota sig när ingen är i omklrummet HAHA :-D

ÅÅh... på onsdag ska jag fixa mitt HÅÅÅÅÅR , ser jag verkligen fram emot.. checka in utväxten liksom.. men ja, man ska väl inte klaga på att man har tjock lejonman som växer som ogräs haha;-D

Kommentarer
Postat av: Paula

du ser fanimej toppenfin ut! helt perfa och jag håller med dig.. muskler, röv och runda fina former is the shizzle på brudar.



och nej.. man får inte klaga när man har en lejonman som växer som ogräs =P

2011-05-30 @ 21:13:56
URL: http://paulagoesapocalypse.blogg.se/
Postat av: Linn

Gud va du e snygg! Finast i hela världen! Och helt rätt, mycket mycket snyggare med lite former o muskler :)

2011-05-31 @ 17:19:55
Postat av: Angelica

fyfan grymt =)

2011-05-31 @ 21:24:32
URL: http://fitnessguru.se/smokinghot
Postat av: Paula

sv: jorå, ser fram emot att byta gym snart, gillar inte riktigt friskis och svettis. allt är så hurtigt och känns som en föreningssekt. men det rullar på i övrigt, ska försöka hålla igång konditionen under sommarmånaderna.. brukar vara lättare sagt än gjort. heh. vad kör du för kondition?



2011-06-01 @ 00:54:01
URL: http://paulagoesapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0