Naturgodis


Jag har så GRYMT ont i magen så jag gick ned på affären och köpte på mig X antal hg naturgodis som jag knaprar på i skrivande stund :-P
(tycka synd om sig själv är inte helt fel ;-))
Har tränat rygg idag, men de gick inte alls så bra som jag hoppats på.
Började med den tyngsta övningen.. marklyft.. värmer upp med stången.. faaaan vad stel jag är..
Ääh , värmer upp med 20 kg till på stången..
Hmm... 40 kg känns som 70...
Försöker stretcha benen lite..
Lassar på till 50 kg..
Här känner jag att de är lika bra att skippa marken idag och ta de nästa ryggpass istället.
Tror jag var lite sliten forfarande sedan benpasset i söndags.. måste nog köra ben på lördag så jag hinner vila upp dem till ryggpasset på tisdagar, eller annars vila tis och köra rygg på onsdagen :-P
Men de positiva med det hela är ju att jag isf faktiskt körde hårt i söndags ;-)
Körde igenom ryggen iaf.. men de blev inget bra pass som sagt, knappt värt att nämnas faktiskt haha !

Nej.. nu ska jag återgå till mitt ätande och så ska jag kolla lite bloggar tror jag minsann !


Kommentarer
Postat av: Paula

ibland är man bara helt död i musklerna. bra att du skippade den övningen och gick vidare till en annan.. jag försöker lära mig att sluta pressa kroppen när den inte vill, det blir sällan bra av det ändå liksom.



gillar nya bloggen btw.

2011-05-25 @ 07:09:54
URL: http://paulagoesapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0