Torsdag



Hur står det till med mina läsare ? ;-)
Själv är de OK med mig.. känns som man kommer få magsår pga allt som händer runtomkring en snart bara :-P
Men saker ordnar sig väl, tillslut :-D
Har ju som ni kanske märkt lite svårt att sova.. så imorse när jag kunde sovit längre för en gångsskull, så börjar en granne BORRA klockan 8 !
Ååh, snacka om att jag blev arg !
Sov ju så SKÖNT ! :-(

Ikväll blir de rygg och bröst igen, får la se hur de går när man har lite känningar från förra rygg och bröstpasset :-P

Hoppas på att få svar ang en lägenhet också.. även fast att den inte är exakt de bästa på några punkter så kan man inte heller vara för kräsen känns det som (med tanke på tidsbegränsningen). Man får försöka göra det bästa av situationen helt enkelt.
Är ju liksom inte så att de är överflöd av bostäder..


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Du är ju jätteduktig! Att du kan fokusera på träning är ju ett under med allt du bär på dina axlar just nu..

Hoppas verkligen du får din bostad. Känner igen allt det där mer än väl.. Håller tummarna

2011-06-17 @ 05:28:43
Postat av: Paow

Hoppas de löser sig med lägenheten=) skulle ni inte få lite mer tid o leta?



kram

2011-06-17 @ 10:55:03
Postat av: Michaela

J:

Tack så mycket, jag försöker så gott det går :-)



P:

Ja, jag tror att jag fått igenom att jag ska ha lite längre tid på mig, som tur är !



Kram !

2011-06-17 @ 16:48:02
URL: http://michaelamolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0