Söndag

Attans då.. varför blev de så dåligt väder igen :-( !
Jag och P som ville ut idag igen och knata i solen och bara ha det mysigt :-/

Sitter och dricker min andra kopp kaffe efter frukosten.
Var uppe redan klockan 6 imorse men precis när jag skulle börja fixa med frukosten så ångrade jag mig och kröp ned i sängen igen bredvid min man som fortfarande sov.
Dock gav jag upp vid halv 10 då jag konstant vaknade hela tiden :-P
Sedan kurrade magen rejält, även fast att jag åt massor sent igår.. knas :-D


Jaha.. vad ska man hitta på idag då.. tvätt klockan 19, men annars nadaprada planerat..
Får se när P hade tänkt att kliva upp också, han jobbar ju natt nu i veckan så han försöker nog sussa så länge som möjligt.


Igårkväll så bestämde vi oss för att bara stanna hemma, laga thaimat och äta lite annat gottis till 2 filmer.
Den första var bra, någon film som handla om rymdvarelser som invaderade LA. Kanske inte låter bra, var själv skeptisk i början, men som sagt, helt OK. Inget jag skulle se på bio dock.
Sedan någon komedi... men om jag säger såhär... jag sprang runt och gjorde massa annat medans filmer rullade.. så nej, den var inte bra, P stängde tillslut av den :-P
Sedan somnade jag medans P höll sig vaken med något spel haha.

Kommentarer
Postat av: klara

Fin blogg du har :) Snygga bilder i headern!

2011-06-12 @ 15:24:54
URL: http://www.lovewatwater.myshowroom.se
Postat av: Michaela

Tack Klara :-D

2011-06-13 @ 22:16:02
URL: http://michaelamolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0