Söndag, tråkväder och lite rygg/bröst

Idag har jag knappt rört mig överhuvudtaget.. typ från sängen till soffan, till köket för mat, och tillbaka till soffan haha..
Fast nu på kvällen har jag iaf avverkat ett rygg och bröstpass med syster :-D

Man känner ju inte direkt för så mycket när de regnat hela dagen.. usch.
Bara vara hemma i värmen och se på film med lite tilltugg :-P



Bild från idag, måste bli bättre på att ta kort juuuu.. blir så mkt roligare då haha.


Sedan fick jag reda på lite tråkiga saker idag som gjorde mig lite besviken faktiskt... men jag hoppas också att de inte är något allvarligt som hänt..

Kommentarer
Postat av: yazo

grym du är michan! :)<3

Jag måste fasiken också bli bättre på att ta träningsbilder!!!

2011-06-20 @ 08:12:30
URL: http://emelitens.blogspot.com
Postat av: Julia

ditt lilla snyggo :)

2011-06-21 @ 13:48:47
URL: http://juliagrubisic.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0