Onsdag

Happ... vart tog de fina vädret vägen liksom ?

Vart på möte under dagen.
Knatade in på affären innan jag gick hem och köpte mig celsius som har kommit in, oohyeeah ;-D

Har kanske haft lite tur att jag kan få 2 månader till på mig att hitta boende.. de vore INTE helt fel ! Så håller tummarna för att de inte ska vara några problem..



Jaja.. jag tar väl en sväng till gymmet med min celsius och kör lite cardio dåååå..


Nu är jag liiiite ljusare i barret :-)
Dock är de väldigt slitet, så får köra mkt hårinpackning nu :-P

Kommentarer
Postat av: Mezza

Hej fina

Rannsakat min skalle men nope, tyvärr. Vet inget boende.

Om du kan tänka dig alternativ längre från stan (20 min buss) så har dom Bostad Bums här, vilket innebär först till kvarn... Fick förra lgh så, gäller va allert o kolla uppdateringarna kl 8-9 på morgonen ett par ggr i veckan dock för att va säker på att få bästa tjing.

Fråga Emma-Lee om du inte vet vilken ort jag menar. Hon vet iallafall var jag bor ;)



Kram

2011-06-09 @ 15:46:38
URL: http://mezzasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0