MJ

Sitter och lyssnar på Michael Jackson och skall strax hoppa in i duschen för att sedan dra mig in mot stan där jag och Mya skall ta oss en drink och uppdatera oss lite om vad som sker i livet ;-)  Myyys !

P jobbar men kommer förmodligen och möter mig senare när jag skall röra mig hemmåt, lite beroende på var vi hamnar och hur mkt klockan blir .. han blir lite orolig när jag går hem ensam nämligen, vilken lyx man har va ;-)
Inte ens när jag var liten hade jag någon som kom och mötte mig haha.

Jaja... duschen nu.. för 3 e gången idag haha.. så VARMT .. fast skönt när man tränar.. bara riiiiinner om en ! Precis som de skall vara ;-D


Frågan är vad man ska ha på sig när man ska iväg .. hmm.. undrar om det blir denna svart långklänning.. basicplagg.. och converse.. aaa.. tror nog de ;-D bekvämt före glam :-P
Har ni ingen sådan tycker jag faktiskt ni ska köpa en.. ginas ligger på ca 130 kr... så bekvämt att ha långklänning nu när de är så varmt ;-D





Nu spelar jag mer MIXar med MJ , finns en hel del kul på youtube.. men denna är en av favoriterna som han gjort.. give in to me.. love it !




Ha nu en treeeeeevlig fredag !

Puss

Kommentarer
Postat av: Paow

Hej lika snygg som vanligt michan=) Läser din blogg helatiden och inspireras=)

Har en liten fråga som jag hoppas du kan svara på.

Jag ska nämligen operera brösten i juli och undrar vad du har för implantat storlek, profil och om du har framför eller bakom muskeln? sjukt snygga.

kram Paulina

2011-06-10 @ 17:45:59
Postat av: Michaela

Hej PAOW !

Du kan maila mig istället så kan jag skriva där :-)



[email protected] eller maila på FB , kanske enklare :-)

2011-06-11 @ 11:08:35
URL: http://michaelamolander.blogg.se/
Postat av: Angelica

fy fan vad snygg kropp du har alltså, shit !!

2011-06-14 @ 15:46:19
URL: http://fitnessguru.se/smokinghot

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0