Måndag

3 veckor kvar.. ingen bostad än så länge..



Rensat allt som jag haft i källaren... och TACK för att ni pälsängrar gjort er hemmastadda i mina saker.. så jag fick i stort sett slänga ALLT.. kryper i hela kroppen bara jag tänker på det...
AVSKYR småkryp...



Vet inte riktigt vad jag skall skriva om heller...
Letar bostad, packar..
Träningen orkar jag knappt med, när jag väl är på gymmet finns de ingen kraft. kosten är ju inte ens värt att nämna nästan.. äter av de som finns hemma för att slippa släpa på så mycket som möjligt, så kan bli allt från kakor, godis, pizza, kött, grönsaker, chips.. ja.. allt.. känns inte som att de är något man kan prioritera just nu.


MEN.. jag fortsätter att hoppas på att det löser sig.. tillslut, med allt. På ett eller ett annat sätt.
Har bara väldigt mycket att ordna upp just nu och allt är bara en enda stor röra i skallen.


Avslutar detta inlägg nu som ändå bara sänder ut negativitet..
Men jag tycker jag har lite rätt att vara bitter faktiskt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0