Kaos

Just nu är allting bara en enda stor röra som jag måste försöka fixa på något sätt.
Därför kommer nog bloggen få ligga lite på is..

Jag hoppas att saker och ting vänder snart, för nu räcker det med tråkigheter..

Morfar har fått cancer.
En av mina bröder blev lämnad av sin flickvän sedan 5 år tillbaka, utan någon som helst aning om varför..
Eftersom att jag hyr hennes bostad, betyder det att jag blir bostadslös om en månad om jag inte hittar nytt boende..
En annan av mina bröders barns mor skadades allvarligt och fick två krossade hälar och en opererad ryggrad..
Flera i min närhet har haft grymt med otur gällande deras djur.. En vän fick till och med avliva sin älskade hund.
Mitt i allt detta ska man också försöka lappa ihop sig själv..
Som sagt, detta är bara en del av vad som händer just nu.. så ni kanske förstår att jag inte kommer lägga så mycket energi på bloggen.

Fick lämna bort Mopsi igårkväll också pga allt detta...
De känns ju inte heller så kul, dels för vi lovat att passa honom i 2 veckor, sedan hade allt börjat gå så himla bra och han va så duktig och slutade göra sina behov inomhus..
Så nu saknar man istället den gosiga vovven..



Så vet ni någon bostad som är ledig att hyras ut i stockholmsområdet, får ni mer än gärna skriva en kommentar !



Kommentarer
Postat av: Paula

oj jösses! va tråkigt, hoppas det vänder snart och kom ihåg att ta hand om dig själv också mitt i allt.

2011-06-02 @ 15:32:56
URL: http://paulagoesapocalypse.blogg.se/
Postat av: L

:( Fan vad tråkigt! Hoppas din morfar klarar sig och orkar gå igenom cellgiftsbehandligen!



En dum fråga, men har alltid trott att du bodde med din pojkvän P? El bor ni båda i hennes lägenhet så ni båda blir bostadslösa?



Skitsvårt att hitta hyreslägenhet, jag letar själv och har letat i 2 år... :S Vill/kan inte BETALA för ett jävla hyreskontrakt, det är ju fan olagligt dessutom men verkar vara enda sättet om man inte känner någon som vill hyra ut sin bostadsrätt medans de reser utomlands ett par mån... :S Önskar er lycka till, det är fan inte en kul situation så hoppas ni har tur!

2011-06-02 @ 19:33:58
Postat av: Anonym

står du i kö på stockholms bostad? isåfall finns ju bostadssnabben där och är du först med att anmäla dig så blir den bostaden din

2011-06-06 @ 11:12:58
Postat av: Linn

Du vet var jag finns gumman! <3

2011-06-16 @ 20:56:12
Postat av: Michaela

<3

2011-06-17 @ 16:48:37
URL: http://michaelamolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0