Helgen



Kryssningen bjöd på massa mat.. men inte så mkt mer än så haha..
Hade otur både på middags och frukostbuffen..
Under middagen hamnade vi såklart bredvid de mest irriterande människorna på hela båten.
2 göteborgskillar i 30 års åldern som trodde att alla tydligen ville prata med dem.
Fulla och dryga helt enkelt.
Behöver inte gå närmare in på vad de gjorde exakt..
Men maten var ju iaf god, även fast de var svårt att slappna av och njuta av den..
På frukostbuffen hamnade vi bredvid en indisk familj, varpå fadern i familjen smaskade något otroligt HÖGT och med öppen mun + rapade x antal gånger.. de som känner mig vet hur mkt jag AVSKYR det :-P
Lite bordsskick kanske man skall ha iaf :-P
Han åt med händerna också, men de var inte alls i närheten av hur mkt smaskandet irriterade mig haha..
Aja.. behövde bara klaga lite.. haha.
Annars var de mest fulla människor i alla olika storlekar, klädstilar etc etc på båten.. som vanligt på kryssningar mao :-)
Handlade lite godis/alkohol/smink i taxfreen också. Inte överdrivet mycket som de annars brukar kunna bli.
När vi kom hem på fredagskvällen tog vi bara en promenad runt stan innan vi tog en sväng in på affären för lite snacks till kvällen.
Igår var vi hemma hos R och M, de bjöds på god mat (som vanligt hemma hos dem:-D) sedan blev de film på kvällen med lite gott att äta igen :-P
Var hemma vid 1 tiden tror jag, så idag vaknade jag ganska sent, ska ta och träna om en stund.. rygg och bröst, sedan är de tvätta som gäller ikväll.
Ingen spännande dag precis..



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Helt irrelevant fråga till inlägget, men om kan tänka dig att svara på så privata frågor så kan du väl maila mig, om du inte vill svara här. Du behöver så klart inte svara alls om du inte vill.

Jag undrar vilka injektioner du har gjort i ansiktet? Jag har aldrig gjort några, men har funderingar på några, och som sagt så tycker jag att du verkligen är hur fin som helst! Har du förtydligat hakan eller kindbenen, eller vad exakt har du gjort i ansiktet? Hoppas på lite tips, för jag är helt ny på det här skall jag erkänna.

2011-06-29 @ 15:54:48
URL: http://www.metrobloggen.se/thisisme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0