Datorkrasch

Jaaa.. jag har faktiskt inte suttit vid datorn så himla mycket de senaste dagarna.. + att datorn gick sönder men nu är de problemet fixat iaf...
Idag var jag i stan med min syster en sväng, försökte hitta något till lördag då de blir en liten utgång.
Men hittade INGENTING.. som vanligt då hehe.
Fast lite sugen på ett par skor på scorette... får se om jag slår till på dem eller ej..
Var så OTROLIGT varmt idag ! Höll på att smälla av på tunnelbanan !!
Så kommer undvika stan så gott de går under sommaren haha..
Trängas med svettiga människor är inte riktigt min grej..

Hade långklänning på mig idag också, skönt.

Tränade nu på kvällen med syster, vi körde rygg och bröst... tror båda hade varit lite dåliga med vätska under dagen så vi var lite klena haha :-D

Alla människor verkar ligga och pressa ute i solen, känner mig lite blek nästan haha.. måste också försöka lägga mig och få lite mer färg.. !

Jaja.. de får räcka såhär för denna gången... ha de gööööött !

Kommentarer
Postat av: yazo

Söööt <3

2011-06-30 @ 09:21:56
Postat av: Maja

Kom ut till mig vackra du. vi kan ligga o pressa på stranden tillsammans. jag tror jag spenderade 5 timmar där igår efter min joggingtur :-)



puss

2011-07-01 @ 10:09:41
URL: http://mysanhjartasthlm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0