Tröttis

Vaknade imorse när P åkte till jobbet vid 5 tiden och kunde inte somna om.. Så nu är jag redan lite trött :-P
Eftersom att jag vaknade så tidigt passade jag på att knata iväg och sola.. och vilken snäll människa som hade lämnat kvar sol för 50 kr till mig ;-D
Tackar tackar !

Fick bild av R från förra helgen när vi satt på balkongen innan vi drog ut :-P


Här hade vi precis blandat den goda june bug drinken, är midori i , därav den gröna färgen :-P

Får se om D skickar över bilder från i lördagskväll också, lägger jag upp dem här sedan :-)
Bjöds på smarriga pajer mm hos D , och mycket trevligt sällskap, kom hem ganska sent, men de stoppade inte oss från att slå på en rulle, den nya x men filmen tror jag att det var ?.. och käka lite mer onyttigt (chips och godis såklart :-P)


Igår var vi bara hemma... åt pizza och kollade på jackass film.
Sedan tvätta vi.
Var ju inget fint väder. annars hade vi faktiskt planerat att kanske åka ut till Ekerö och bada :-/
Kanske nästa helg om de finns tid över ? :-)

Kommentarer
Postat av: anncharlotte

Hur kan du äta massa onyttigheter men ändå vara så fit? du måste ju ha enorm förbränning och träna stenhårt:) hur lång tid tog det innan du började se resultat av styrketräningen?

2011-07-11 @ 15:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0