Nattinlägg

P har åkt iväg för att jobba.. så nu dröjer de några dagar tills att vi ses igen.
Har bara varit hemma hela dagen, ätit massa chips och mat framför en film, Arthur, tvättat.
Just nu sitter jag uppe och slösurfar bara.. precis ätit lite mat + syndat med choklad.
Borde väl gå och lägga mig snart... sov ju inte så mkt inatt som sagt.
Så fort jag får lite ensamtid börjar tankarna spinna på.
Men det är så mycket i huvudet just nu att jag inte ens vet vart jag skall börja någonstans.
Kommer sällan fram till en bra lösning hur mycket jag än försöker.
Har en sådan j*vla inre stress och oro i kroppen att de inte behövs mycket för att knäcka mig nu.
Önskar att saker och ting vänder snart, att man kan få ha turen på sin sida.
.Kaos.

Aja , nog ordbajsat för denna gången, nu säger jag god natt iaf så får vi se när jag kommer i säng helt enkelt :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0