Lördag



Har precis tvättat klart. Tvättar lite saker som legat i garderoben ett bra tag utan att ha blivit använt.. även fast skiten skall ned i kartonger så känns de fräschare :-)
Har kört ben idag.
Körde själv, men de gick mycket bra ändå :-)
Lite trött... gick ju upp tidigt för jag trodde syster skulle köra klockan 12 , men hon vaknade typ då, så jag kanske skall ta mig en powernap innan förberedelserna för kvällen börjar.. Jag skall nämligen ut ikväll... yaaaao, ni läste rätt haha.
Ska släpa med min kusin från USA på en liten runda i stockholm.. Hon blev nämligen 18 nu i juli och i USA är de ju 21 år på krogen.. så passa på att gå ut i sverige haha..
Ska möta upp Dessan och hennes vän i stan vid 22.30 tänkte vi.
Undrar vad man ska ha på sig...
Alltid samma problem när man skall ha annat på sig än träningskläder... Jag måste verkligen köpa lite nytt... :-(
Dock har jag 2 påsar med kläder som skall slängas som jag rensade ut igår.. och då har jag hälften av mina kläder kvar att gå igenom :-P

Aja.... nu ordbajsar jag ju bara.. Ha en bra lördag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0