Helgen

I helgen var vi ute hos släkten från USA som har sommarstuga ute på värmdö då de är här i Sverige under sommaren.
Som vanligt föräter man sig på all god mat och bakverk som moster lagar :-D
Sedan fick vi åka ut med deras båt en sväng också :-D
Hur mysigt som helst, bara att de kunde ju ha varit liiite bättre väder :-P
Men de regnade iaf inte hehe..
Detta var tyvärr de enda bilderna som togs + den jag skickade som mms från båten :-P
Ser ni att jag och syster har små kroppsvärmare i flytvästarna haha ! :-D



Eftersom att jag och Patrik inte lade oss förens typ 4 på natten när vi kom hem i lördags (eller skall man skriva på söndag morgon :-P ? ) så var vi rätt sega igår, så blev en kort promenad till en affär och sedan grillade vi lite och så tvättade vi.. inte så mkt mer spännande än så.
Idag har vi hälsat på hos Ps mor och mormor, sedan fick vi träffa Ps syster en stund också :-)
Kom hem för en stund sedan efter att ha kört rygg och bröst med syster min, vi vilade både lördag och söndag, så de var skönt att få slita lite i vikterna igen ! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0