Fredag



Muppbild från igår... bara för att de blir så tråkigt med inlägg utan bild :-P

Asså.. klockan är snart 20 och jag sitter och SVETTAS ... Blir så varmt i lägenheten :-( Har ju precis duschat... känns ju mysigt liksom.. aja..

Imorgon ska vi ju ut också... vet dock inte riktigt vart vi skall ännu. Det återstår att se..
R & M kommer vid 21, så skall jag och R ta lite drinkar innan vi beger oss iväg.. Pojkarna avstår ju från alkohol, duktiga som de är :-P

Ska hinna in en sväng till stan då P ska kika på skor och jag med + om jag hittar några kläder.. min garderob är inte direkt spännande :-/

Blir nog sängen ganska tidigt idag... fick knappt sova inatt pga värmen.. och när jag öppnade balkongen mer så var de en fågeljävel som lät som en rasslig cykelkedja som kvittrade i en timmes tid innan jag gav upp och fick lov att stänga dörren igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0