Fredag

Har haft 2 jättemysiga dagar.
I förregår hämtade vi upp Ps syster för att ta oss iväg och bada. Då de var väldigt mulet stannade vi inte alltför länge utan beslutade oss för att åka till Södertälje C och äta lite på en indisk restaurang.
Mycket god mat, förätt, varmrätt och efterrätt serverades :-)
Alla tog chicken tikka sizzlar, med nan bröd till såklart, älskar nanbröd ;-)
Sedan fick vi glass till efterrätt.
(med mobilerna i högsta hugg)

Igår åkte vi ut till Nykvarn för att hälsa på Nina och Robert som snart skall få sin bebis :-)
Först fick killarna bada lite medans jag och Nina satt och pratade på bryggan, efteråt åkte vi iväg till ett mysigt fik där de serverade jättegoda räkmackor mm.



Jag och P delade på en räkmacka och en rostbiffsmacka ;-)


Såklart lite efterrätt på de ;-P
Gör inte annat än att äta massor nu haha..

Satt där en lång stund och bara pratade tills det var dags att bege sig hemmåt för att träna med syster :-)

Idag ska jag träna vid 5 , men skall sätta igång och packa saker snart tänkte jag... på söndag flyttar vi så de är en del att fixa med..

Avslutar med en bild som jag tog på badställets toalett haha.. mysigt ! Måste ju checka av när man äter som 3 personer ;-)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad väger du? 40?

2011-08-09 @ 15:25:57
Postat av: Micha

Oohja ;-)

2011-08-12 @ 11:09:21
URL: http://michaelamolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0