11.07.03



God dag !
Här sitter jag och försöker fördriva tiden lite medans P ligger och snarkar i sängen :-P
Som vanligt kan jag inte sova länge, även fast att vi inte somnade förens säkert 5..
Hade faktiskt lite huvudvärk när jag vaknade haha.. illa..
Men de blir väl så när man inte är van vid alkohol.
Blev 2 cider , 2 shots och 3 drinkar igår allt som allt. R och jag gjorde bla min efterlängtade june bug ! ( Eller , ja , så gott de gick, hade ingen bananlikör hemma :-P )
Men de var kul att komma ut iallafall.. händer ju inte alltför ofta för min del :-P
Dock blir de nog ett annat ställe till nästa gång haha !

Kul att de kom fram en tjej som läste min blogg också *hej hej* :-D
Vet att de är en del som läser min blogg, men trodde aldrig att jag skulle möta en läsare på en utekväll haha :-D
Och tack för de snälla komplimangerna :-)

Jaja.. idag lär de iaf bli en hemmadag.. kommer kanske ta oss ut för lite mat på sin höjd haha.
Är ju ändå inge sol så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0