Måndag

Håller på att tvätta... så dålig tvättstuga som de tar år och dar för kläderna att bli klara i.. blää..

Tränat rygg och bröst idag också.
Lite av en plåga att ta sig till gymmet idag haha.. snökaos typ.
Men då jag inte hade köpt ett SL kort så fick jag gå till stationen vilket tar ca 25 min :-P
Körde dessa övningar:

Stångrodd
Hantelrodd
Rodd i CC
Smala latsdrag
Bänkpress
Hantelflyes

Sedan fick det räcka, måste lära mig att dra ned på antalet övningar, blir lätt för många haha..
Mycket är inte alltid bäst.


Försöker få hem bror från USA också, men de blir bara massa strul just nu med biljett, betalning osv.. hoppas att vi får ordning på saker och ting så han kommer hem till jul.



Kommentarer
Postat av: Emma-Lee

Usch, nä inte kul inte haha ;-D. Får sätta plastpåsar på fötterna ;-P.

Puss!

2011-12-19 @ 20:55:30
URL: http://emma-lees.blogpsot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0