Julx2

Bror kommer till sverige på lördag :-D
1½ år sedan jag sist träffade honom.

På julafton skall vi vara hos Ps mormor :-)
Dagen efter åker vi till min mor i Eskilstuna och firar "julafton" där också :-)
Längtar sååååå mycket efter all god julmat !! :-D
(alla andra verkar dock redan ha tröttnat på den pga alla julbord de kunnat gå på :-P *lyxproblem*)


Idag körde jag rygg och bröst, dessa övningar blev det :

Stångrodd
Chins
Rodd i CC
Latsdrag
Hantelpress
Pecdec



Imorgon skall jag försöka hitta en julklapp till Patrik, sedan ska jag luncha med min far, tror de blir ett pass i vällingby för omväxlingsskull imorgon också när jag ändå är på den sidan om stan :-)




Nej, nu måste jag sätta fart och fixa naglarna.. de tar ju någon timme.. Urk! Men vill man vara fin... Ja ni vet ju resten ;-)

Pusshaaaaaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0