Insp.


Larissa Reis :-)


Har ont i "revbenen", men tror att det bara är en jädrans träningsvärk från magträningen igår :-P
Hoppas på det iaf haha !

Den 13e är det min och Ps 4 års dag, trist att det infaller på en tisdag :-P
Men får se om vi gör något nu under helgen istället. P nämnde middag ute, någon som har tips på restaurang/mat ?
Är så frusen hela tiden... känns som jag inte kommer överleva denna vinter haha !
Behöver typ 20 lager kläder på mig... te värmer ju bra, men bara under tiden man dricker.. och efter X antal koppar mår man inge vidare heller :-P
Nej.. jag borde bo i ett land där de inte blir varmare än 35+ och inte kallare än 5+ haha...


Min vän D skall tatuera sig på tisdag också.. blev grymt sugen på att göra en tattoo själv när vi satt och pratade om de över en fika i gamla stan... MEN jag vet ju inte VAD jag skall tatuera, så de får helt enkelt vänta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0