Söndag

Snart är ännu en helg över.
I fredags var vi som sagt på bio, filmen var ingen jättehit tycker jag :-P
Igår var vi och körde ben på Deltagym i stan. Passet gick OK. Testade 80 kg i knäböj, var länge sedan nu... men de gick inge vidare.. kom inte ned mer än några cm haha...
Jag är helt enkelt inte byggd för att köra tunga knäböj... tyvärr, riktigt avundsjuk på er som har bra teknik och kan lassa på vikter !
Tog istället ut mig ganska rejält i benpressen :-)

Väl hemma på kvällen blev de dusch och sedan lite gott tilltugg till några family guy avsnitt innan sängen kallade.
Idag har jag gjort nada... P bestämde sig för att åka och jobba extra under dagen.
Hade planerat att åka och shoppa lite med Linn, men hon kom på att hennes systerson skulle firas , så inga nya kläder för min del fortfarande :-(
(Ja... jag börjar bli less på att enbart ha träningskläder :-P )




Ganska schnygg mage jao.. ;-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0