När folk inte fattar...

Jag vet inte vad det är för fel på vissa människor (läs män)
När jag och syster hade varit och tränat i onsdags så tog vi bussen hem till henne..
2 stationer innan vi skall gå av går en snubbe fram till oss och frågar mig om mitt namn.
irriterat svarar jag att jag inte vill lämna ut mitt namn till honom, visst jag kanske var lite för spydig, men han avbröt oss mitt i ett samtal...
Killen fattar inte vinken att jag inte alls är intresserad av en konversation med honom och börjar babbla på om att jag var vacker och jadajada..Min syster säger till honom att jag är FÖRLOVAD också...  och så säger han sitt namn ?! .. Eeeh.. jaha.. och det frågade jag om eller ?? ...
Iaf... vad jag ville komma fram till är iaf.. de finns måååånga psychon därute.. jisses...
Kände att jag behövde ventilera lite haha...
Man kanske skulle överväga en burka ändå.. :-P ?


Nog om det.. fredag idag.. vad händer ? Ingen aning.. får se helt enkelt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0