Gammal

Idag fyller jag 23 år, tiden går fort, faktiskt lite för fort om jag skall vara ärlig :-P
I helgen var jag ute då min vän R fyllde år på lördagen :-)
Jag åkte direkt hem till henne efter att jag tränat på Deltagym (benpass som gick uruselt btw)
Vi blev ett gäng som beställde en taxi in till stan, dock kom vi inte in förens 12 tiden så vi hann bara vara ute i 3 h då vi blev hemma hos R lite för länge kanske, men trevligt hade vi iaf, bortsett från att jag blev lite illamående i bilen på väg till mcdonalds, tur man inte dricker så ofta som sagt..  :-P  :-)
Sov över hos R, dock vaknade jag redan klockan 8 (somnade strax innan halv 5) men kunde inte somna om , så begav mig vid 12 då R låg och sov fortfarande och jag kände inte riktigt att jag ville väcka henne :-P
Jag och P tog de lugnt igår sedan bara, åkte hem till Ps vän och kolla en rulle och beställde mat på pizzeria innan de var dags att ta adjö av ännu en helg :-)

Var föresten inne i stan i fredags också, fick 2 par träningsbyxor av älskh♥ som födelsedagspresent, ett par riktigt sköna och snygga från underarmour (rekomenderas, bra kvalite och märke )


Nej.. dags att äta lite snart tror jag minsann.. nudlar och keso + lite skinka tror jag, snabbt och enkelt :-P Sedan blir de att träna en sväng.
P har planerat att vi skall fika ikväll med Ps mor, syster och mormor, jag är inte alls van vid att fira min födelsedag, så de är gulligt av dem att vilja göra det :-)

Nej. nu tror jag att jag måste gå in på FB en sväng och tacka alla för gratulationerna också. Telefonen plingar hela tiden nu haha... ! :-D

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Grattis på födelsedagen :)

2011-08-22 @ 14:16:57
Postat av: Micha

Tack så mycket :-D

2011-08-26 @ 16:19:44
URL: http://michaelamolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0