Fredag

Fredag idag, skall försöka hitta ett gym att köra på sedan, axlar som står på tur. Blir som sagt inte så mycket träning just nu. Ingen lust heller att lägga 150 kr på tex ett pass på worldclass.
Så blir inga 5-6 pass i veckan som förr längre :-P
Men de kanske bara är bra för kroppen att få ta det lite lugnare ibland också :-)
Speciellt nu när man ständigt är orolig och smått stressad mm. ( eller, ja , mer än vanligt )
Inga framsteg på boendefronten heller.. känns riktigt surt faktiskt.
Nästa vecka kanske jag skall sova hos min syster några nätter iallafall, och kanske våldgästa en vän någon natt :-P
Men tillslut skall man väl finna ett hem och fasiken vad jag längtar till dess ! Att ha ett hem där man vet att man kan slappna av och veta att här skall jag bo ett tag framåt iallafall.
För just nu känns det som att man inte alls har någon fast grund att stå på , och hur fasiken skall man då kunna försöka reparera sig själv ?!
Jag är iallafall väldigt tacksam att jag får sova hos folk just nu ( nämner ej namn , men ni vet ju själva vilka ni är som jag fått sova hos/och ni som erbjudit mig sovplats hos er :-) )
Nog om tråkigheter.. :-O)

Nästa lördag är jag bjuden på en liten utgång då min barndomsvän fyller år, ( jag fyller 2 dagar senare *hint hint* ;-) ) ska försöka komma, vore kul .
Men är ju lite svårt att säga med 100% att man kan då jag inte har en aning om vart jag befinner mig just då haha..
Sedan har jag alla mina kläder nedpackade ( vilket ilandsproblem va :-P? )

Har faktiskt inte så mycket mer att skriva om för tillfället... men jag hoppas på att kunna börja uppdatera lite mer om inte alltför lång tid :-)

Hoppas ni läsare får en trevlig helg iallafall ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0