Workout

Yes ! igår kunde jag äntligen ta mig till gymmet igen !
Började med att piska benen, eller ja, jag körde faktiskt ganska lugnt då jag varit sjuk precis.
Idag blir det axlar innan jobb! :-) Kommer köra ganska lugnt idag också då jag forfarande inte känner mig 100%.
Maten går bra, är ju ingen mirakel nedgång, men de är ju just tanken, att det kommer gå långsamt. Har väl gått ned något gram bara, om ens det, kanske är på samma vikt, ska väga mig imorgon om jag kommer ihåg tänkte jag.
Jag tror att jag ska smygstarta lite med poseringsträning snart också, så jag inte (om jag nu ska tävla) övar backstage and thats it haha.. Lite mer förberedd kan ju vara en bra ide.
Nej, om man ska äta en poptars innan jag börjar förbereda inför träningen, yep, jag kör fortfarande IIFYM så jag äter i stort sett vad jag vill sålänge jag får i
mig mina macros ;-)
Fast ju längre in i deffen ju mer minskar jag på sötsaker för man ska ju ändå orka träna och då är de nog ändå bra kost som gäller i slutändan :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0