Vinterskor 2013

Igår åkte vi till skärholmen på jakt efter vinterskor.
Har inga skor alls att ha i vinter.
Tyvärr hittade jag inga som föll mig i smaken, vet ju ett par jag vill ha, men verkar vara slut överallt... går att beställa, men leverans är inte förens mars ?!?!...
 
Kikade runt lite på nätet och fann dessa.. helt OK , men måste fundera lite innan jag lägger en beställning...
 
Frågan är ju också om de är varma ? ...
 
Igår efter att vi varit och shoppat åt vi kebab på palmyra... alla säger att det är så stora portioner där, och ingen orkar äta upp... men allvarligt , vad är ni för mesar ? :-P
Eller... vad är jag för en tjockis ?! HAHA !!
 
 
Väl hemma tog vi fram lite godis och såg en film, kommer inte ens ihåg vilken så antagligen var de väl ingen hit :-P
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0