Såå trött!

Jag förstår inte, varför kan jag inte sova ?! :-(
Vaknar typ 4-5 på morgonen.
Varit så någon vecka nu.
Innan har jag iaf kunnat sova till 8..
 
Igår mötes jag och S upp i Sollentuna C för att äta vår (yepp, VÅRAN thaimat haha, bestämmer att det är vårat egna lilla ställe :-P)
Vi gick och tog en fika sedan på espresso house, tanken var att vi skulle ta en chillbox glass sedan kanske, men de hann vi inte :-(
Var iaf kul att jag fick träffa S en liten stund igår, så himla go tjej ! <3
 
 

S snygga DKNY väska som jag själv haft tankar på att inskaffa, love ! :-D
 
Idag ska jag träffa min läkare, måste se om hon kan pusha på lite hos folket på vårdcentralen så jag kan få komma dit och få min medicin för sköldkörteln, för blir snart knäpp av all väntan !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0