Onsdag

Klockan går ovanligt långsamt idag, och jag är rastlös som bara den just nu !
Var på gymmet tidigare idag, tog en bild på mig, jag har nu gått upp 6 kg sedan starten av bulken, och sisådär, 8-9 kg från min tävlingsform, och det tar på psyket vill jag lova ! Jisses.. känner mig som michellingubben delux liksom !
 
 
Är inte ens kul att ta formbilder längre, skäms ju, finns inget att visa haha !
 
Nåja.. bara härda ut... inte många veckor till som jag ska bulka.. puh !
 
Då kommer iofs utmaningen att gå ned i lagom takt och behålla muskler. Ned kan man alltid komma, men man vill ju faktiskt inte bli skinnyfat :-P
<3

Kommentarer
Postat av: Kajsa

du ser ju strålande ut, on och off bruden! :D get the feeling though haha

Svar: Tack gumman <3 :-)
Michaela

2013-11-20 @ 17:08:32
URL: http://zmey.myshowroom.se
Postat av: C-J

Inte så insatt men vad är bulka?

2013-11-21 @ 00:52:28
Postat av: Julia

Ska vi jämföra mage så
Kan du knipa käft sen ;)

Svar: Men hallåååå.. är ju faktiskt liiiiite skillnad på varför haha !! <3
Michaela

2013-11-21 @ 20:16:50
URL: http://juliagrubisic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0