Naturgodis

Köpte ett kg naturgodis häromdagen, tror ni det är lätt att bara äta "lite" i taget eller ?! :-D 
Sååå gott ! 
 
 
Köpte också de nya tet, riktigt gott !
Och S tipsade mig om att testa den risifruttin som finns ute nu, saffrans guld, den var också nomnom :-D

Typ såhär är jag... :
 
 
Har nu gått upp ca 5 kg sedan jag började med min "bulk"...
Det är inte kul alls och varje dag vill jag bara säga fuck it och komma i form igen.
MEN jag ska fan köra såhär fram till januari... SEN kan jag få komma i bra form igen.
Inte nog med att jag inte alls tycker om hur min kropp ser ut, eller ok, jag ska erkänna, jag älskar att jag får mer rumpa (!!!!) så passar inga kläder längre..
DET suger helt enkelt...

Bara bita ihop och hoppas på att det i slutändan kommer ge mig såååå mkt snyggare kropp !

 
Magbilder är de ju inte ens någon ide längre att ta, för mina rutor finns inte längre HAHA !
 
Beställde hem bars från gymgrossisten i fredags också, och igår kom de till posten så jag hämtade ut dem på vägen hem.
3 lådor, 90 kr styck.
Jag hade ju egentligen bojkottat gymgrossisten efter att jag hade köpt bars från dem som var mögliga innan utgångsdatumet, och jag fick inte returnera, eller nya bars/  pengarna tillbaka...
Riktigt dåligt av dem... andra kosttillskottsbutiker/företag har ALLTID haft bra kundbemötande och har bytt ut / gett pengar tillbaka om det varit något fel på en vara... Skärpning gymgrossisten !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0