Middag

 
 
Väntar på att P ska komma hem, sedan ska vi åka hem till min far m familj på middag.
Var och gjorde lite mer tester idag på sköldkörteln, jag som hade hoppats på att bara få medicin för låg sköldkörten på en gång, men nej, nu ska jag göra ännu mer tester.
Känner mig som en nåldyna så ofta som jag får lämna blod nu.

De ska också kolla upp mina hormonnivåer tydligen.
Nåja... bara de kommer fram till något snart så blir jag glad.

Går och småäter här hemma, hungrig, men nu får jag faktiskt försöka hålla mig borta från chokladen tills vi ska åka till far.
Bjuds nog på någon god pakistansk rätt av hans fru skulle jag kunna tänka mig.

Appropå ingenting... vad tiden går fort !? snart julafton.
Tur jag redan hunnit köpa lite julklappar, avskyr att göra det i sista stund !
 
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela Andersson

Du är grym!! Sån motivationkällsa!! Jag undrar bara, vilken hårfärg är det du färgat över det ljusa?? Massa med kramar

Svar: Tack snälla :-) Oj, har faktiskt ingen aning, tror de kan ha varit en färg från HMs egna sortiment :-O

Kram !
Michaela

2013-11-15 @ 18:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0