Kan inte sova

Jag behöver egentligen inte gå upp idag förens 7, men sedan klockan 3 inatt har jag inte kunnat sova, så var väl lika bra att gå upp tillslut..
Så frustrerande.
Ska jag behöva ta sömntabletter varje natt för att få sova som en normal människa ?!
Urk !
 
 
 
Iallafall.. Gårdagen var hur trevlig som helst !
Vi möttes på en thairestaurang, satt där ett bra tag innan vi drog oss emot heron (herorin LOL)..
THOR var väl sådär, ingen film jag skulle rekomendera någon att se på bio kanske... spara pengarna, eller se en annan film :-)
1an var bättre helt enkelt.
 
Hoppas att vi hinner ses mer innan dessa 3 veckor gått, annars kommer det kanske dröja upp till ett år.. :-(
 
 
Ikväll ska vi hem till R & M, måste försöka styra upp våran julbordskryssning vi pratat om haha !
MÅSTE ju gå på ett julbord iår... !
 
 
Update vad gäller min bulk dåååå....
Vikten går sakta men säkert uppåt, mina kläder passar inte längre hahah !
 
MEN jag har som sagt fått mer rumpa vilket jag inte tackar nej till !
Får hoppas att den inte försvinner sedan när jag ska börja skala av allt fett i Januari !
 
Och för er som undrar lite hur min bulk ser ut, så är den faktiskt väldigt uttänkt... de är inte så att jag bara vräker i mig hur mkt jag vill om dagen... dock i stort sett vad jag vill haha... har inga förbjudna saker. Men jag går efter macros... som vecka efter vecka ökas på... Nu ligger jag på 2000 kcal..varav 235g är kolhydrater.
Det är främst kolhydraterna jag ökar på nämligen.

Sen kan man ju undra, men hur faaaasiken vet du vad du får i dig när du äter ute ?! och , det vet jag inte, och jag bryr mig inte, utan jag försöker gissa lite, jag har ändå ganska bra koll på vad saker innehåller nu.
Men jag tycker faktiskt att man ska leva lite utan alla regler om vad man får och inte får äta.. JAG mår inte bra av det iallafall. Alla är olika..
Men att inte kunna ha ett socialt liv är inget för mig längre !
Jag vill kunna ta en glass med mina vänner, gå ut och äta, utan att ha med mig en egen låda mat, eller att behöva stå och kolla på mina vänner som äter HAHA !
(inte för jag någonsin gjort det typ men ni fattar vinken ;-))
 
Och btw... äntligen har jag fått kallelsen till min vårdcentral ang min låga sköldkörtel ! Nästa vecka ska jag dit.
Ni kan inte ana hur skönt dt är att faktiskt veta vad det är som ställer till SÅÅÅÅ mkt problem för mig och att kunna börja ta medicin för det !
 
Här kan ni läsa om symptom...

Låter inte så kul va ?...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför bulkar du ens? du tävlar inte

Svar: Förvånande att du vet vad bulk är med tanke på att du inte verkar veta att man kan göra det utan att tävla... och jo, jag har tävlat, och ska kanske tävla lilla du ;-)
Michaela

2013-11-13 @ 10:48:33
Postat av: Kajsa

ugh, har också nå fel men det tar ju foreeeeeeeeeever att få det utrett..hoppas det blir bättre snart! Kram :)

2013-11-20 @ 17:12:37
URL: http://zmey.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0