Inte det lättaste

 
Varför ska det vara så svårt att veta vad man vill jobba med ?
Finns de som hittar rätt på en gång, men majoriteten verkar aldrig veta riktigt vad de vill jobba med.
Jag vill inte vara bekväm och jobba med något som jag inte trivs med.
Det som för mig är viktigt är att jag ska kunna trivas med kollegorna.
Att vara på en arbetsplats där det är konflikter håller inte i längden, iallafall inte för mig.

Vet inte hur många nätter jag legat vaken på sista tiden och funderat på VAD och VAR jag ska leta.
Har några på gång, så vi får se hur det blir.

Om någon av mina läsare vet om någon ledig tjänst i stockholm, så får ni gärna kontakta mig genom att lämna en kommentar med er mail :-)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är sjukt svårt att hitta sitt drömjobb men de tycker nog de flesta. Men det brukar ordna sig =) vore kul att veta lite vilka/vilket din drömjobb är.

Ha en bra dag!

Svar: Jag har ingen aning om vad mitt drömyrke skulle vara... kanske, bli framgångsrik personlig tränare i USA haha..
Michaela

2013-11-14 @ 11:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0