Fredag

Nu är det fredag, dock har jag INGET planerat idag.
Lite smådrygt.
Eller, jag ska ju träna sen.
BEN !
Ska väl uppdatera om de senaste dagarna/händelserna :-)

Sist jag skrev nämnde jag att jag skulle träffa S.
Jag åkte ut till Sollentuna där S plåtades för BODY (!!!!) Så jävla grym hon är !
Så gick vi och åt SÅÅÅÅ god thaimat i centrum, satt och tjöta litegrann.
Sedan gick vi och köpte oss "lite" glass :-D
Tycker det bara var så himla kul hur bra vi "connectade".. Ni vet, vissa känner man ju bara på en gång att det bara blir något ytligt med, men det var så lätt att prata med S!
Tyvärr hade hon ett flyg att passa, men har jag tur får jag kanske se henne igen redan på söndag då hon är här i stockholm i helgen :-) !
Jag får väl ta mig ned till henne i Malmö också hahha !
Aldrig varit i Malmö.
 
 
Har också hunnit få mina skor, och så har jag hittat en snygg liten topp :
 
 
 
Min beställning från Iherb slank ned i brevlådan ( ok, de kom med bud :-P )
 
 
Är som ett töntigt litet barn, vill ha mina tabletter som godis haha !
Men faktiskt, de smakar exakt som godis.. så har ni svårt att få i er cvitamin, multivitamin som jag, så testa köpa de i godisform !

Igår hyrde jag och P en bil lite spontant, jag ville upp till Borlänge och kolla en butik (som sög btw) men hey, jag fick öva på att köra bil manuellt, de var ju nästan ett år sedan, dvs, när jag tog körkortet haha !
Vi åt lite thaimat på vägen dit, sedan drog vi faktiskt också av ett slappt träningspass (iaf för min del) på ett gym där uppe, vårat Post workoutmeal blev en Lyxshake på Max och lite hamburgare :-P
 
 
Sååååå god !
 
Vi kom hem hyfsat tidigt... 21 nått (?) så vi kollade lite TV och åt lite snask innan de var dags att sova.

 
Så liten och söt ! :-D


Nä, nu blir de mer kaffe och sedan ska jag börja röja upp litegrann innan P vaknar !
 
 
 
Trevlig helg !
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0