LÖrdag

Nu börjar de bli riktigt kallt ute :-/ Har spenderat fre-lör hos syster min <3 Igår körde vi ett benpass tillsammans, sedan gick vi hem och kikade på TV hela kvällen :-) Idag körde jag axlar medans syster körde rygg. Blir frustrera när jag inte får upp 40 kg i stående millitärpress eftersom jag har klarat det förut.. *morr* Jaja.. bara försöka till nästa gång :-P Mannen jobbar, så idag ska jag bara ta de lugnt.. kanske lägga en ansiktsmask, läsa lite bloggar.. kika på lite saker på nätet, fixa naglarna mm. Hade planerat att kanske hänga med Linn på bilträff, men blev lite miss med kommunikationen så de blir inte av. Får ta de en annan gång :-) Hmmm.. varför kan jag inte ladda upp en bild i inlägget :-( Aja.. ni överlever väl :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0